Показове ігрове заняття
« Подорож у Країну казок»
Розвивальні: розвивати уяву, пам’ять,
логічне мислення, розвивати
усне мовлення дітей, акторські здібності.
Виховні:
виховувати повагу до
інших, вміння працювати у команді;
дбайливе ставлення до культурної спадщини
народу.
Навчальні: закріпити
знання дітей про знайомі казки. Продовжувати
збагачувати досвід дітей знаннями про взаємини людей на
прикладі казок,
закріпити знання усного рахунку та розв’язування рівностей; вчити
висловлювати своє ставлення до героїв, оцінювати їхні вчинки.
Методи
і прийоми: дидактична гра, розповідь
вихователя, робота з мнемо
таблицями, художнє слово, літературне лото.
Демонстраційний
матеріал: декорація до казки;
іграшки казкових
персонажів; мнемотаблиця, презентація до заняття, аудіозаписи
українських народних
пісень; квітка-казка.
Роздатковий
матеріал: картки до казки «Колобок», гра «Чия річ?»
Хід заняття
Ігрова ситуація
Вихователь:
Вихователь:
- Доброго
дня, діти та шановні
гості нашої подорожі. Чи полюбляєте ви
казки?
Особисто я їх теж дуже люблю, адже
саме казка веде нас в світ чарівних
пригод та історій, розважає та навчає життєвої мудрості.
А хто складає казочки? (Їх складають письменники ,народ)
Тож запрошую всіх у
незвичайну подорож.
Дидактична гра “Підскажи слово”( на
дошці викладаємо опорну таблицю)
Вихователь:
Подивіться, діти яка чудова квітка!
А давайте складемо свою казкову квітку.
Кожна
пелюсточка - це певна ознака.
- У казці є чудо? Тому вона ...(чудова).
- У казці є загадка? Тому
вона...(загадкова).
- У казці є дива? Тому вона
...(дивовижна)
- Казці вчить добру? Тому вона...(добра
-
Казки люблять і дорослі , і діти. Тому вона …(улюблена)
(Чується
стукіт у двері, до зали входить Лісовичок)
Лісовичок:
Добрий день, малята!
Я дідусь - Лісовичок,
Маю гарний кожушок.
Сиву бороду ношу,
В цьому лісі я живу.
Ліс великий, ліс казковий
І чудес багато в ньому.
В лісі я сховав казки,
Ви
знайдіть їх, малюки.
Потім з
ними ви пограйте
І казки всі відгадайте.
Вихователь:
Ну що,
діти, підемо далі? Ця країна не проста, щоб потрапити до
неї, нам потрібно пройти по стежинці і пригадати чарівні слова. Любий Лісовичку, допоможи нам.
Лісовичок:
Казочки знають всі діти
Добре з казками на світі нам
жити.
Нас розважають вони і
навчають,
Завжди корисними казки бувають.
Ми в чарівний ліс підем,
Казку в лісі ми знайдем
Кругом себе повернись,
Казко, де ти? Нам з’явись!
Вихователь:Ласкаво просимо в чарівну країну казок!
Погляньте, як тут чудово. В цій країні живе безліч
казкових героїв.
Подивіться навкруги, кого ви з них впізнали? (Діти
називають героїв казок).
Що ж, діти, разом ви молодці. Але
доріжки у казковій країні вузенькі і,
щоб ними пройти, Лісовичок пропонує нам розділитися на дві команди.
Вихователь представляє команди, кожна має свою назву та
емблеми,
займають місця за своїми столиками. Вихователь пояснює правила гри
та
поведінки під час заняття
Вихователь
:
Діти, погляньте, щойно до нас прилетіла Мудра сова.
Вона щось принесла.
Це старовинна карта Казкової країни. Дякуємо, Совонько!
(кожна з команд отримує
карту) Ми й не помітили, як вийшли
на галявину,
на якій живуть герої українських народних казок.
1.
Зупинка «Галявина
народних казок»
І команда Лісовичка
1. Як звати півника з
казки «Колосок»?
(Голосисте горлечко).
2. В чий будиночок
забралася Коза-дереза?(Зайчика).
3. Кому з героїв у скрутну хвилину
допомогли гуси-лебеді?
( Івасику- Телесику).
4. Чим пригощала Лисичка Журавля? (Молочною кашею).
5. Кого зробив дід із соломи? (Бичка)
6. Кого купив Дід на базарі за три
копи? (Козу-Дерезу)
7. Який казковий герой народився з горошини?(Котигорошко)
ІІ команда
1. Хто викрав
Івасика-Телесика?(Змія)
2. Яка тваринка прикинулася
неживою серед дороги? (Лисичка)
3. Хто прогнав Козу - Дрезу із
зайчикової хатки? (Рак)
4. Як звати зеленого чоловічка,
який живе в пеньку? (Ох)
5. З якого посуду пригощала
Лисичка Журавля? ( З тарілки)
6. У якій казці битий небиту віз?
(«Лисичка - сестричка та Вовк-панібрат»)
7.Кого в казці «Рукавичка» звали
Іклан? (кабана)
Вихователь:
Молодці, діти. Гарно знаєте народні казки. Але наша подорож триває.
2.
Зупинка «Чарівна скринька»
Вихователь:
Діти, зла Баба-Яга наробила шкоди - переплутала речі казкових героїв.
На ваших столиках стоять чарівні кошики, у яких складені картки. Допоможіть повернути речі господарям.
Дидактична гра «Чия
річ?»
(діти отримують картки, правильні результати висвітлюються на
екрані)
§ Золотий ключик - Буратіно
§ Чарівна паличка - Фея
§ Варення - Карлсон
§ Булава - Котигорошко
§ Мітла - Баба Яга
§ Черевичок - Попелюшка
§ Колосок - Круть та Верть
§ Чоботи - Кіт у Чоботях
Вихователь:
Швидко і вірно ми впоралися! Та Мудра сова просить вашої допомоги, бо її улюблена
казка розсипалася.
Гра «Казка розсипалась» ( команди
отримують конверти із картками до казки
«Колобок»)
Робота з мнемотаблицею
до казки «Колобок»
·
А тепер згадаємо цю казку
по чарівній
табличці.
Питання:
- Від кого втік колобок?
- Від кого втік колобок?
- Покотився по доріжці і кого першого зустрів?
- Що сказав зайчик, побачивши колобка?
- Як же перехитрив колобок зайчик?
- Скількох звірят зустрів у лісі
колобок ?
- Кого останнім зустрів колобок?
- Що ж трапилося з колобком, коли він
зустрівся з лисичкою?
- Лисичка яка? (Хитра, зла)
3.
Галявина «Казкова школа»
Вихователь:
Молодці! Цю казку ви знаєте
добре. Діти, у казковій країні також є своя школа. Тож я запрошую
вас на урок математики .
Дидактична гра «Казкова математика»
·
Яким
числом позначимо кількість носів у Буратіно?
·
Скільки ніг має хатинка Баби Яги?
·
Кількість поросят у відомій казці?
·
Скільки козенят з’їв Вовк?
·
Скільки усього було козенят?
·
Скільки у Білосніжки було помічників
гномів?
Вихователь:
Дорогою до
школи я зустріла Незнайка та Буратіно. Вони були дуже засмучені, бо ніяк не
можуть виконати домашнє завдання з математики, що задала їм Мудра сова. Допоможимо їм, діти?
Задача 1. Маленькі мишенята шукали
зернята: Круть знайшов 5 і заніс їх до хати. Вертю вдалось лише 4 відшукати. Порахуйте, любі малята,скільки
зерняток знайшли мишенята? (Діти викладають 5+4=9
та читають)
Задача 2. На галявині росло 9 дубів. Зміючка перегризла 6 . Скільки дерев залишилося на галявині?
Задача 3 .Знають
діти казочку про Червону Шапочку. До бабусі вона йшла, десять пиріжків несла. Раптом вовк її
зустрів, пиріжечка три він з'їв. Хто з вас, діти, порахує,скільки бабуся
покуштує? (Діти викладають 10-3=7
та читають)
Задача 4.
У Лиски було 5 старших та 4
менших діточок. Скільки усього разом було діток у Лиски?
Вихователь:
А тепер, особлива задача, для самих кмітливих.
У лісочку на ялині шість з’явилось апельсинів,
лисичка пробігала -
один зірвала.
Скільки апельсинів лишилось на ялині? (Діти відповідають,
що нуль,
тому що апельсини не ростуть на ялинках.)
Фізкультхвилинка
Вихователь:
Щось ми засиділися, час трохи розім’ятися, тим паче, що ми з вами
прийшли
4.
Галявина «Спортивна»
Фізкультурний батл
Кожна з команд показує свою
фізкультхвилинку, артисти готуються
Галявина «Театральна»
Вихователь:
Казку в гості кличуть люди,
так ведеться споконвік
Рік, який почнеться з чуда
Рік, який почнеться з чуда
буде щедрим цілий рік.
Всі гарнесенько сідайте,
Всі гарнесенько сідайте,
казку
слухать починайте.
Інсценізація
казки «Ріпка»
Вихователь:
Дякуємо !
Ви нам казку - а ми вам бубликів в’язку! Давайте поаплодуємо нашим акторам.
Бачите, діти, одному дідусеві не під силу було витягти ріпку, а всі разом
дружно змогли це зробити. Так само і в житті - одна людина не може сама без допомоги будинок збудувати,
автомобіль сконструювати, дитину виховувати та навчити. А коли за діло беруться
дружно і злагоджено багато людей, то будь яка справа їм
під силу.
6. Галявина
«Казковий телеграф»
«СМС-повідомлення від казкового героя»
Вихователь:
Діти, ми запросили у гості багато казкових героїв, але,
нажаль,
вони не приїхати…А сьогодні вранці мені стали
надходити дивні
СМС-повідомлення. Допоможіть дізнатися, хто ж їх надіслав.
1.«Приїхати
не зможу, бо тато не зробив мені човник та весельце» (Івасик- Телесик)
2.«Дуже хотілося потрапити до
вас, але захворів тато Карло. Буду його доглядати» (Буратіно)
3.«Терміново викликали лікувати звірів у Африку. Не
встигну повернутися» (лікар
Айболить)
4.«Дуже засмучена, мишка випадково розбила яєчко, прийти не зможу» (курочка Ряба)
5.«Прибути до вас не зможу. Віддала
мітлу до ремонту» (Баба -Яга)
6.«Вигнав мене дід із хати,
іншої я пішла шукати» (Коза - Дереза)
7.«Знову загубила свій черевичок,
а карета перетворилася на гарбуз »
( Попелюшка)
8.« Ходив у гості до Кролика, знову застряг у дверях»
Підсумок подорожі
Вихователь: Тож, діти, казка відкриває двері у чарівну, неповторну країну, де добро бориться зі злом, де правда перемагає неправду, де існує чесність і справедливість. Наша мандрівка добігла кінця. Усі казки колись кінчаються, герої вже
прощаються з нами . А щоб нашій квітці та усім жителям
казкової країни було затишно, ми з вами подаруємо їм сонечко. А
промінцями будуть прислів’я про казку. ( У кожної команди лежать декілька написів,
можна запропонувати дітям прочитати написане)
Промінчики
сонечка з прислів’їв про казку
(діти називають
прислів’я і прикріплюють
промінець на дошці)
1.
Маленькі казки - багато розуму додають .
2.
Казка вчить, як на світі жить.
3.
Одна казка - тисячу людей навчає.
4.
Казка не пряник, а дітей до себе
манить.
5.
Кому казка розвага, а кому навчання.
6.
Казку почитав, що на крилах політав.
Вихователь:
Ми переконалися, що казки - це ваші добрі
друзі і порадники.
Тож нехай вони залишаться з вами на довгі роки. Вірте
в казку, і вона
завжди житиме поруч з вами.
Рефлексія
«Коло вражень»
(діти стають у коло, передають
чарівний клубочок та діляться своїми враженнями. Потім передають клубочок гостям.)
Вихователь:( першим бере
клубочок )
А тепер я пропоную всім
стати в коло і поділитися своїми враженнями. Ми передаємо чарівний клубочок один одному і
ділимося думками. Починайте
свою відповідь такими словами, як: «мені сподобалося....»,
«я запам'ятав....»,
«я вдома
батькам розповім про......», «мені не сподобалося.......»
Мені сподобалося, якими ви активними, талановитими, веселими та
кмітливими, я запам'ятаю ваші щирі посмішки. і хочу вам сказати «дякую»!
Вихователь:
Діти, наш чарівний клубочок покотився до гостей, давайте послухаємо, чи їм
сподобалася наша подорож!
Гості діляться враженнями, а
потім усі отримують подарунки.
Вихователь:
А на згадку про нашу зустріч Лісовичок приготував для вас подарунки. Нашим гостям - чарівні
браслети, що здатні виконувати бажання. Їх виготовили учні 1-х класів. А вам, діти, Лісовичок приготував смаколики.
До побачення! До нових зустрічей!
( кожна з команд отримує кошик із
солодощами)
Виступ на педагогічній раді .
Єдність педагогічного процесу
на уроках і групі продовженого дня .
Роль вихователя ГПД у підвищенні якості
навчання учнів початкової школи
Вихователь - це той, який не
затискує,
а визволяє, не пригнічує, а
підносить,
не мне, а формує, не диктує,
а вчить,
не вимагає, а запитує,
переживає разом
з дитиною багато натхненних хвилин.
Януш
Корчак
НУШ - це школа, яка дає
учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті. Особлива увага -
педагогіці партнерства. Нова школа вимагає тісної співпраці: дитини, батьків,
вчителя та вихователя. Всім давно відомо, що знання, фантазія, логіка, думки і
міркування, любов до рідної мови, уміння зв'язно, логічно і образно розповідати
виховуються в початкових класах. Цілеспрямованість і результативність
навчально-виховного процесу залежить від того, наскільки узгоджено працює
учитель і вихователь. Вирішальна роль належить особистості педагогів, які
працюють в одному класі, їхнім діловим якостям, психологічній та емоційній
сумісності, умінню працювати злагоджено, дружно і чітко. Виховати дитину -
велике мистецтво, а сам процес виховання- це безперервна робота серця, розуму і
волі. Завдяки спільним, узгодженим діям вчителя і вихователя виробляються єдині
вимоги до учнів, створюються умови для пошуку шляхів впливу на розвиток
особистості дитини, створення дружного дитячого колективу. НУШ вимагає створити
комфортне освітнє середовище для здобувачів освіти, а головна мета ГПД:
створення умов для повноцінного розвитку особистості молодших школярів, тому спільне планування виховної роботи в класі,
колективні творчі справи, свята, відвідування бібліотек, виставок, прогулянки,
екскурсії, поїздки та подорожі, виставки творчих робіт, спільне оформлення
класної кімнати, участь у обладнанні кабінету - все це допомагає визначити
спільні педагогічно доцільні засоби впливу на дітей і формує дружний дитячий
колектив. Вчитель і
вихователь повинні бути єдиним цілим, доповнюючи один одного, допомагаючи
дитині реалізувати свій пізнавальний, творчий потенціал, навчитися із користю
використовувати свій вільний час.
До кожної теми уроку вчитель ставить виховну мету і дуже добре, якщо ці
теми вихователь продовжує у своїх бесідах після уроків під час
загальнорозвиваючих занять у групі.
Місія
Нової української школи - розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості
кожної дитини на основі партнерства між учителем, вихователем, учнями та
батьками. А найбільш вдалим простором для реалізації цієї мети є саме група
продовженого дня, адже роль вихователя саме у створенні умов для пізнавальної діяльності:
розвинути і підтримати дитячу ініціативу, орієнтуватися на потреби і запити
дитини, організовувати навчально-виховний процес з врахуванням інтересів дитини
- тільки тоді діти будуть зацікавлені у
кожному режимному моменті. Вихователь, як і вчитель, повинен бути для
сьогоднішніх дітей не просто інформатором, а партнером, другом, організатором
дитячої діяльності, координатором різних стратегій взаємодії дитини з оточуючим
світом, безпечної взаємодії. Його позиція –
• Я - не над тобою, а я - поруч,
• я - почую.
• я - направлю,
• я - зрозумію,
• я - підтримаю,
• я - допоможу.
Дуже важлива у НУШ співпраця вчителя і
вихователя з батьківською громадою. Сучасна сім’я в основному не вирішує виховних завдань в силу
різних причин. Тому школа з групою
продовженого дня, нині в змозі протиставити «нічогонеробленню», байдикуванню
конструктивне вирішення проблеми. Виховання - це спільне завдання батьків і педагога, і результат буде
високим, тільки якщо вони єдині у своїх вимогах. Обережно та індивідуально і «тільки про хороше» - ось спільний девіз
педагогів.
Робота
вихователя групи продовженого дня на сучасному етапі розвитку початкової
освіти повинна відповідати такій організації навчання, виховання і розвитку творчої
активності, у якій дитина має сприятливі умови для самореалізації.
Сьогодні вихователь ГПД не може собі дозволити бути нецікавим та некомпетентним.
Педагог відіграє головну роль в
роботі групи продовженого дня. Адже, неможливо виховати креативну особистість
людині, яка сама не є креативною. Важливою складовою
професійної діяльності вихователя групи продовженого дня є готовність й уміння
успішно вирішувати питання вдосконалення навчально-виховного процесу в умовах
групи продовженого дня, його мобільність, здатність швидко оволодівати
новими ідеями, успішно адаптуватися до мінливих умов навчання, враховувати
різні особливості методики викладання вчителів початкової школи,
працювати у тісному зв’язку як із вчителями, так і з батьками учнів.
Діяльність вихователя передбачає
психологічне, педагогічне та методичне переосмислення всього
навчально-виховного процесу, мусить будуватись так, щоб сприяти становленню
особистості як творця і проектувальника власного життя, сприяти гармонізації та
гуманізації у відносинах між ним та довкіллям.
Вирішення завдань навчально - виховного
процесу потребує значної та принципово нової теоретичної й методичної
підготовки педагогів - вихователів, покликаних забезпечити докорінні зміни у
виховному процесі.
Група продовженого дня - це не урок, це позакласна робота вихователя
з дітьми, де більш ефективно вирішуються всі виховні завдання: підготовка до
суспільно-корисної праці, фізкультурно - оздоровчої роботи, виховання
колективізму, взаємодопомоги,
становлення особистості.
Група
- це благодатний час, коли
цілеспрямовано вирішуються всі аспекти
розвитку
дитини: розумового, фізичного, естетичного. Завдяки їй
викриваються
широкі можливості для органічного поєднання навчання і
виховання,
заохочує співпрацю з батьками, сприяє розвитку індивідуальних
здібностей
дітей, змушує їх жити інтересами школи, суспільства.
Сутнісний
зміст управлінських, організаційних та науково-методичних засад діяльності груп
продовженого дня реалізується у створенні спеціально організованого виховного
простору, в якому дитина має розвивати свої сили, почуватись захищеною фізично
і психологічно; їй тут має бути цікаво й радісно. За висловом Макаренка А. С.
«протягом усього робочого дня вихованець має бути розумно зайнятий або роботою,
або навчанням, або грою, або читанням, або потрібною для нього якою-небудь
бесідою. Лише в організованій діяльності у нього буде вихована розумна, корисна
активність, звичка і любов до корисного руху». Створення такого виховного
простору можливе за умови об’єднання зусиль адміністрації школи, учителів,
педагогів позашкілля, батьків молодших школярів і першочергового, - самого
вихователя групи продовженого дня.
Виховний простір ГПД - це, по-перше, саме
середовище, в якому опиняються молодші школярі після уроків, по-друге, це
спеціально організований спосіб життя дітей у даному середовищі: їхня
діяльність, відносини, події, які з ними відбуваються.
Головне завдання педагога - це створення
атмосфери взаєморозуміння, взаємовиручки, поваги і любові, що є основою
комфорту, затишку, спокою, самореалізації особистості кожної дитини.
Група продовженого дня є однією із
форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього
відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках
і в позаурочний час. Вона забезпечує, враховуючи вікові особливості, їхній
розумовий, моральний, естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови
для організації продуктивної праці, відкриває можливості всебічного виявлення і
розвитку індивідуальних, здібностей, запитів та інтересів дітей.
А дотримання
упродовж тривалого часу правильного режиму сприяє зміцненню здоров'я, створює
життєрадісний настрій і підвищує працездатність школярів. Неухильне дотримання
режиму виховує в учнів такі цінні якості як дисциплінованість, акуратність,
організованість. Процесу чергування в
режимі дня праці і відпочинку в свою чергу сприяє збереженню в дітей найвищої
працездатності.
Спеціальність вихователя продовженого
дня складна, різноманітна за своїми вимогам до його особи і має специфічні
педагогічні функції. Група продовженого дня - об'єднання учнів під керівництвом
педагога-вихователя, організуючого з ними щодня заняття в позаурочний час
відповідно до встановленого режимом роботи відповідно до статуту та плану роботи закладу. Виконання
загальних виховних та освітніх програм - головна мета роботи групи продовженого
дня.
Педагог-вихователь планує і організовує
життєдіяльність учнів (вихованців, дітей) і здійснює їх виховання, розробляє
режим конкретної групи продовженого дня, враховуючи пропозиції вчителів,
побажання батьків. Використовує різноманітні прийоми, методи і засоби навчання.
Разом з медичним працівником забезпечує збереження і зміцнення здоров'я
вихованців, проводить заходи, які б їх психофізичному розвитку, відповідає за
їхнє життя і здоров'я. Організовує виконання режиму дня, виконання ними
домашніх завдань, надає їм допомогу у навчанні, організації дозвілля та в
отриманні додаткової освіти, залучаючи їх до художньої та науково-технічної
творчості, гурткової роботи та до інших занять за інтересами.
Вихователь групи подовженого дня
повинен мати фахову педагогічну освіту. Він виконує відповідні завдання та
обов'язки, що регламентовані «Посадовими обов'язками вихователя групи
подовженого дня» та Статутом школи. Керують його діяльністю директор школи,
його заступник і організатор позакласної роботи. Разом з учителями вихователь
вирішує складні питання навчання та виховання - учнів. Водночас робота вихователя має
і свої особливості: він згуртовує дітей, організовує їхнє життя, працю й
відпочинок.
Свою щоденну роботу вихователь розпочинає
бесідою з учителями, класними керівниками про навчання й поведінку дітей на
уроках, потім ознайомлюється з класними журналами, домашніми завданнями.
Знання
вікових та індивідуальних особливостей учнів, їхніх настроїв, запитів створює
передумови для успішного навчально-виховного процесу. Вихователь, який починає
працювати в групі, повинен використовувати матеріали про індивідуальні
особливості дітей, зібрані його попередниками -вчителями та вихователями. Тому ознайомлення з
характеристикою класу (якщо це клас-група), окремого учня-вихованця є
обов'язковою справою, що передує роботі в групі. Крім того, вихователь особисто
повинен скласти характеристику учнівського колективу групи подовженого дня, щоб
скоординувати спільну працю вчителів та вихователя або самих вихованців у
різновікових групах.
Учні, що відвідують групи подовженого
дня, мають різний рівень підготовки й розвитку, характер і нахили, а іноді й
різну вікову категорію. Завдання вихователя - створити
на демократичних засадах дружний і працездатний колектив.
Успіх роботи ГПД багато в
чому залежить від особистості вихователя, від його володіння навчальним
матеріалом, методами виховної роботи з дітьми. Вихователів справедливо можна
назвати інженерами людських душ. Вони формують особистість не тільки словом, а
й власним прикладом.
Вихователь
має бути вимогливим і справедливим, чуйним і ласкавим, поєднувати суворість із
гумором, розвагою; має бути прикладом для дітей у всьому, володіти основами
професій актора, співака, лектора, керівника гуртка, масовика - затійника, художника, учителя танців та ін.
Зрозуміло, що майстерності вихователям
треба вчитися одне в одного, у досвідчених педагогів району, міста, області.
Проте досвід інших не можна буквально переносити в практику своєї роботи. Слід
пам'ятати, що виховання дітей не терпить штампів і шаблонів. Це творчий процес,
у якому не може бути готових рецептів, незмінних форм і методів роботи.
Вчителів і вихователів можна порівняти з
губкою: вони віддають свою енергію, свої знання, усе, що в них є цінного, своїм
учням і водночас, як губка, вбирають у себе все краще та корисне з накопиченого
історією людства, щоб знову віддати дітям.
На сучасному етапі ще має місце
недооцінка ролі вихователя ГПД у НУШ та прогалина інформації щодо груп
продовженого дня. Альберт Енштейн сказав:
«Безумство – це діяти по-старому й чекати
нових результатів». В початковій школі ті творчі можливості, що закладені у кожній людині
природою, мають бути розвинені та педагогічно скориговані, бо це перша та
найважливіша ланка в шкільному житті дитини, яка покликана закласти підгрунтя
розвитку творчого потенціалу особистості та визначити сталий напрямок цього
процесу на все життя. Тож маємо надію, що невдовзі ми побачимо програму
вдосконалення діяльності у НУШ і вихователя ГПД теж.
Комментариев нет:
Отправить комментарий